Tuesday, October 20, 2009

ေမာင္..အားငယ္ရင္ ေနာက္ျပန္လွည့္ၾကည့္..က်မအေနာက္မွာရွိတယ္..


ေန ့ေတြ ကုန္လြန္လြယ္..ခဏေလးလိုဘဲ
အႏွစ္ (၁၂ ) ႏွစ္..မေန ့ကလို
ရင္ခုန္တဲ့ မဂၤလာဦးည..
က်မ မ်က္ႏွာ ရွက္ေသြးျမ..
ေမာင္ရယ္..သတိရေနဆဲ…

ႏွလံုးသားက ေမတၱာ..
နားလည္..စာနာ.
ၾကင္နာတဲ့ဂရုဏာ..
ေ၀မွ်ခံစား..
ေႏြ အခါလည္း..ပူအတူတူ..
မိုးစိုေတာ့လည္း..ရႊဲအတူတူ
ေဆာင္းျပန္ေတာ့လည္း ေအးအတူတူ..
မညူစူတဲ့က်မ..မဒၵီကရွံဳးလိမ့္မယ္..
ေမာင့္ အေပၚခ်စ္တဲ့အခ်စ္..
ရိုးေျမက်မဲ့ သစၥာ..
ယံုၾကည္ဖို ့ႏွဳတ္နဲ့ မေျပာပါဘူး..
လက္ေတြ ့နဲ့သက္ေသျပတယ္။
ယံုၾကည္မယ္လား..ေမာင္။

သားတေယာက္နဲ့ ခ်စ္ေသာလင္အတြက္..
က်မ ဘ၀တခုလံုးေပးခဲ့တယ္။
ေမာင္ရယ္..လည္ျပန္လွည့္ၾကည့္..
က်မ၏ ေမတၱာ..
အျပည့္စံုဆံုးျဖည့္ ေမာင့္ အေပၚမွာ

မသဒၶါ (၁၀။ ၂၀။ ၂၀၀၉)

ေမာင္ငယ္ဒီေရ..ညီမေလးမီးငယ္နဲ ့..သားသားေလးအတြက္
ႏွစ္ (၁၂ ) ျပည့္ မဂၤလာမွသည္…ရာသက္တိုင္ သို ့..

1 comment:

ဒီေရ said...

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ မႀကီး... ကြ်န္ေတာ္ႀကိဳးစားပါ့မယ္...

ေသတဖန္ သက္တဆံုး...
ရာသက္ပန္ မမုန္း တဲ့
အခ်စ္ေတြနဲ႔
ဘ၀ ဆက္တိုင္း
ဇနီးမယား သား သမီးမ်ားနဲ႔ အတူ.......



ေလးစားစြာျဖင့္
ဒီေရ

 
/* EOT ----------------------------------------- */