Wednesday, August 15, 2007

မုန္တိုင္းလြန္..ေသာ္..


ဒိီ.မိုးဥတုမုန္တိုင္းရာသီ
ပင္လယ္ဆီ..ဗဟိုၿပဳ
အဆင့္(၅)မုန္တိုင္းတစ္ခု.
ဦးတည္ၿပဳလာေန..က်မေနတဲ့ေၿမ.

တနယ္ေၿမၿခားေနရဆဲလူ..
သိပ္စိတ္ပူတတ္တဲ့ခ်စ္သူ..
သူလာေရးခက္ခက္
နာရီမၿပတ္..ဖုန္းဆက္.
က်မတို ့အတြက္..ရတက္ၿဖာတပူပူ..

အၿပင္ဖက္ဆီ..ယိမ္းကေနသည့္အုန္းပင္တန္း
ေၾကာက္ဖက္ဖြယ္..ေသမင္းတမာန္.ေလၿပင္းၾကမ္းၾကမ္း..
မိုင္..၁၀၀ေက်ာ္တဲ့အရွိန္နဲ့ေၿခာက္.
တဆတ္ဆတ္..တုန္ခါေနတဲ့.ၿပဴတင္းေပါက္
ခု..မုန္တိုင္း ေရာက္လာၿပီ..

လြင့္ေၾကြ..မိုးေပါက္..ဇီးသီးကင္းေလာက္
မွဳန္မဲရွစ္ခြင္..၀ႆာန္တိမ္ၿပင္..
ေအးစိမ့္ အိမ္တြင္း.
ေၾကာက္ရြံ ့ၿခင္းနဲ့က်မ..သူ့ ့ကိုသတိရလုိက္တာ။
သူသာ..အနားမွာ..ရွိရင္ေကာင္းမွာ။

သဘာ၀ရဲ့ေဘးရန္..အခ်ိန္မေရြးေသနိုင္တဲ့ ဘ၀.
က်မနဲ ့သူ အခ်ိန္ေတြဆြဲ..မေရြးရဲေသးတဲ့အနာဂတ္..
အသက္ၾကီးလာေတာင္..ႏွစ္သက္ရာရာမေရြးနိုင္ေသး
ဖခင္ေကာင္းနဲ ့ မိခင္ေကာင္း.
အင္း.နံမည္ေလးေတာ့ခပ္ေကာင္းေကာင္း
အသည္းထဲမွာ..အနစ္နာခံခဲ့တဲ့ရာဇ၀င္ေၾကာင္း..
အခ်စ္..ေနရာက လစ္ဟာေနခဲ့ဇာတ္ေၾကာင္း..
လြမ္းဒ႑ာရီအေဟာင္း..မ်ားစြာ.ရင္ထဲမွာ.

သူခ်စ္တာကို..က်မယံု..
ဖူးစာဆိုတာ..ရွိရင္..ကိုယ္တို ့ဆံု.
အၾကင္နာၿခံဳ..ဘ၀နွစ္ခု လံုကံု..
တူတူေနမယ္..တေန့ေန ့ယံု။

အၿပင္ကမုန္တိုင္း..
ဒို ့ႏွစ္ေယာက္ဘ၀မွာလည္းမုန္တိုင္း
ၾကမၼာရိုင္းေနဆဲခဏ..
အားေပးၾကမယ္..သူနဲ့ ့က်မ..
အေပးအယူမ်ွ.. မုန္တိုင္းၾကားမွ ေန့ရက္ေတြ..

ဘယ္ဆီေ၀းေ၀း..အနီးကေလး ကိုယ္နဲ ့သူ..
ဘ၀ၿခင္းဖလွယ္မဲ့သူ..နားလည္ၿပီး.ၾကင္နာမဲ့သူ
သူဘယ္သူၿဖစ္ၿဖစ္..က်မက.ခ်စ္
က်မဘယ္ပံုၿဖစ္ၿဖစ္..သူ သံေယာဇဥ္ၿဖစ္..
အားေပးကူညီလက္တြဲ..မုန္တိုင္းထဲမွာရဲရဲ..

မၾကာခင္..
မုန္တိုင္းကေက်ာ္ၿဖတ္..ေလၿပင္းလည္းရပ္ေတာ့မယ္..
ေနၿခည္..ၿမဴးတူး..ေလေၿပညွင္းနဲ့မနက္ခင္း
ေကာင္းၿခင္းမ်ားစြာ..အေရာက္ၿပန္လာမဲ့ အခ်ိန္..
ေမွ်ာ္တလင့္လင့္..ေစာင့္ေနဆဲ
အားမငယ္နဲ့ မုန္တိုင္းထဲကခ်စ္သူ..
ၾကင္နာစြာ..က်မလက္ကမ္းမယ္..ယူ..
ၾကည္စင္ေရာင္ၿခည္..၀င့္၀င့္
က်မတို ့ေန ့သစ္.အေပ်ာ္လမ္း
ေမ်ွာ္မွန္း စို ့ ေမာင္နဲ ့အတူတူ

မသဒၶါ (၈။၁၅။၂၀၀၇)..

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */